Tuesday, April 15, 2008

Waheeda Dah Nikah?

Ustaz Akhil Hayy & Waheeda

Baru-baru ini kecoh lagi sekali meja Team Manggaonline dengan berita pasal pernikahan penyanyi, pelakon dan pengacara yang jelita dan bertudung litup, Waheeda dengan seorang selebriti bergelar ustaz, Akhil Hayy.

Yang menjadi kecohnya sebab ustaz yang dikatakan tu masih memiliki seorang isteri dan anak-anak. Tetapi digosipkan mempunyai hubungan istimewa dengan Waheeda yang dikenali sebagai Wawa sejak sama-sama terlibat dalam satu program terbitan Astro.

Wawa pula memberi penjelasan bahawa itu semua adalah gosip biasa dan hanya satu cerita lama yang dibangkitkan semula serta asam garam dunia artis dan harus ditempuhinya.

Dalam satu kenyataan media, ibu Wawa menerangkan bahawa beliau tidak menolak jika andai jodoh Waheeda dengan seorang ustaz.

“Terus terang saya katakan, saya tidak tolak jika ditakdirkan jodoh Wawa dengan seorang ustaz. Siapa yang tak mahu bermenantukan seorang yang alim dan pandai bab-bab agama? Tapi biarlah ustaz itu yang belum bernikah dan tak ada anak bini,” Kata ibu kepada artis kecil molek ini.

Sebelum ini, Wawa pernah digosipkan bercinta dengan seorang penyanyi daripada sebuah kumpulan nasyid yang agak dikenali ramai. Yang mana satu pilihan Wawa samada yang bujang atau sudah berkeluarga? Atau benarkah Wawa dah nikah dengan seseorang?

No comments: